busrastattz Haticeyns yedek telefonum var simi ona takıyorum ben zorlanmadım açıkçası hatta yılbaşından sonra belirli süre açmıyorum 16 ay kullanma hakkım oluyor
Haticeyns busrastattz inş yaza denk gelmez ya 2 telefon taşımak istemiyorum açıkçası yanımda sürekli 😕