mehtap7506 ikizlerzm takılma canım. Benim kaynım kapalı doğmuş. Kafası nornal insan kafası işte makine mühendisi beyin de öyle.
Eyll-9 ikizlerzm kuz ben hemsireyim arkadaşı. Daha düşüktür cerrahi genetik deyip geçmiş takma kafana
Minikkurbagam ikizlerzm benimde 4.ay 39,2 doğumda 36 doğmuştu doktor bişe demedi ama benimde aklıma takıldı