Kızlar..
Bebeğim 38 haftalık doğdu. Herşey normal bir şekilde. Baş çevresi 34 cmdi. 1.ayda 35 / 2.ayı yazdırmamışım. 3te götürememiştim. 4.de 39 5.ayda yani şuan 40,5 . Bıngıldağıda tam kapanmış yavrumun.
Dr küçük olduğunu persentilde biraz sınırda olduğunu takip gerektiğini gerersede beyin cerrahına yönlendirme yapacağını söyledi.
Çok üzüldüm ağladım kafama taktım.
Ama dr 4:aydakini görmedi deefteer yanımda yoktu.
Sonra aradım dedim 1,5 büyümüş. E tamam çok iyi dedi. E hocam götüreyim mi ben her ihtimale karşı beyin cerrahına dedim. Gerek yok şuan gerek olursa ben yönlemdiririm zaten 2 ay sonra tekrar bakalım dedi. Ben şimdi bu 2 ayı nasıl geçireceğim??
Bu tarz durum yaşayan oldu mu?
Ben 3 çocuk büyüttüm ( henüzküçğklerde 🥲) hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım.