oylesinebiri__
Tencereye sıvıyağ , 1 dolu kaşık salça , bir tatlı kaşığı nane ve 2 diş rendelenmiş sarımsağı alıp kavuruyorum . Üzerine 3-4 yemek kaşığı tarhanayı ekliyorum . Onuda biraz kavuruyorum . İçine tavuk suyu yoksa yarım bulyon yada sebze çeşnisi ekliyorum . Son olarak önce 1 bardak soğuk su ekleyip topaklanmasın diye açıyorum , ondan sonrada sıcak suyunu ekliyorum . Göz kararı ama yine 4 -5 su bardağı kadardır . Çok güzel oluyor bu şekilde herkes çok beğeniyor tavsiyemdir benim kayınbabam tarhanayı içmezmiş ağzına sürmezmiş ben yapınca 2 tabak içiyor 😂