prensesanesi01 ilk kızımda emmede sorun, sulu ve gürültülü kaka ve hiç geçmeyen yara derecesinde pişik vardı. Süt ürünleri için diyet yapmıştım doktorumun önerisiyle ve tüm şikayetler geçmişti. Bu kızımda da tecrübeliydim, süt diyetine başladım ama tam geçmemişt egzamaları. Kusma azalmıştı sadece. Bu kez doktora gidince sıkı bir nemlendirme programı ve diyet verdi. Yumurta, süt, susam, ceviz her türlü kuruyemişi kesti. Bir haftada cildi bayağı düzeldi. Doktor önce yoğurt çorbası içmemi söyledi diyet açarken, baktım ikinci gün tüm sorunlar geri geldi, yine kestim. Sonra yumurta sarısı ye demişti, hafif belirtiler devam etti; bu kez yumurta beyazına geçtim ama yine sorunlar devam etti. Sonuç olarak ara ara denedim ama hâlâ çerezlere, süte, yumurtaya, tahine(susama), çiğ domatese alerjisi var. Kızım şu an 5,5 aylık, sadece diyet yaparak emziriyorum. Bazen bir şey kaçırsam hemen kusma ve egzama başlıyor özellikle de karnında, bacaklarında, yanağında. Kakası girültülü oluyor ve ishal gibi yapıyor, kötü kokuyor. Bu arada kusma da öyle hafif değil, günde 5-6 kıyafet değiştirme şeklinde belirgindi. Yani diyet yaptığında şikâyetler bitiyorsa bil ki alerjidir.