prensesanesi01 benim kızımdada vardı sürekli kusardı mama yedikten sonra oluk oluk hemde, doktora götürdüm film çekildi reflü teşhisi kondu. Bitane şurup var onu veriyor düzenli kullan geçiyor kızım şuan 1 yaşında çok şükür bişeyi kalmadı, eğer doktor gerek görürse reflü maması yazar