canmanayvesuyu balimsid merhaba bizde kanlı kaka falan yoktu kilo alımı vardı öyle aşırı huzursuzluğu yoktu sadece egzamaları oluyordu o yüzden öyle düşündüler
buser46 Bizimde süt alerjimiz var doktorumuz süt ve süt ürünlerini kesti aynı zamanda mama da takviye alıyoruz bunların mamalrı özel oluyor amabenm bebeğim acı olduğu için mamayı kabul etmiyor anne sütünü arttırmaya çalışıyorum çok zor bir süreç gerçekten
seloloo buser46 vanilya özü damlat anne sütüne en yakın tat demişti doktorumuz 2-3 damla ile sevdi tadını
analikzormus hamilesavi benim bebeğiminde böyleydi her marka bezi denemiştim bir çare bulamamıştım geçti 4. Ayda. Hem erken hava uyutmasından dolayı gaz oluyor kaka ile bir birleşince de taşıyor
[silindi] hamilesavi başlarda öyle olur, sonradan değişiyor bağırsakları yeni yeni çalışmaya başlayacak
canmanayvesuyu balimsid bizim de mukusluydu ek olarak doğru. Ama sadece buna bakarak alerji diyemeyiz ve diyet yapman doğru olmaz dedi götürdüğüm kaç tane doktor size kim dedi alerji diye?
seloloo balimsid ayy bize de öyle dediler değilmiş ben dayanamayıp 3 gün yoğurt yiyip deneyince fark ettin doktorumuza söyledim. Eski doktor 1 ay bana diyet yaptırmıştı 😣 tek belirti mukuslu kaka ve ishaldi o da geçti yenidoğan diyeydi
balimsid seloloo ben de bundan korkuyorum başka belirtimiz yok ama tüketmediğim için gaz şikayetimiz yok ama baya rahat onu farkediyorum
ceylanco Bizim kücükken hep tasıyodu kakaları kıyafet vee bebegi hergün yıkamaktan gına gelmişti kac defa marka bez değiştirdim şuan düşündüğünde normal geliyo bence endiselenecek durum değil büyüdükce değişiyor
Mom_87 hamilesavi çok normal bir durum. Ek gıda başlayana kadar böyle devam eder. Gazla birlikte yaptığı için öyle oluyor.
merverdogan15 Merhaba benim bebeğimde de aynı sorun vardı daha sonra dışkıda kan olunca doktorumuz inek sütü alerjisi dedi