hamilesavi Merhaba anneler, Bebeğim 2 buçuk aylık. Kaka yaptığında epey gürültülü tazyikli yapıyor ve bezden mutlaka taşıyor. Kokulu oluyor. Bu durum normal mi acaba? Sizde de var mı bu?
aydinmumine hamilesavi gürültülü olmasının sebebi gaz da çıkartıyor olması tazyikli olmasının sebebi de küçücük delikten çıkabilmesi için hafif pütürlü hafif sıvı gibi olması gerek yoksa yapamazlar canım normal bu aya göre
hamilesavi canmanayvesuyu Eveet uzun zamandır hiperlaktasyon ile uğraşıyorum malesef çözüm bulamadık. O yüzden mi acaba? Ama laktoz mevzusu farklı sanırım. İnek sütünün sindirilme sorununu mu kastettiniz?
hamilesavi Niyesordunbucevabi ne zaman azaldı acaba? Alerjik bir durum mu var acaba diye sorguluyorum
canmanayvesuyu hamilesavi evet hem sizin aldığınız laktoza karşı bir intoleransı olabilir benim bebeğim de aynısıydı. Bir de hiperlaktasyonda ön sütü yani şeker içeriği fazla olan sütü daha çok alıyor diye oluyormuş emzirmeden önce biraz sağın falan diyorlar
canmanayvesuyu hamilesavi bize doktorumuz ek gıdayla düzelecek demişti ve ek gıdaya başlayınca düzeldi gerçekten
seydaakbahar hamilesavi doktorumuz relactaz isminde damla başlattı, her emzirmeden önce kullanıyorum, tamamen geçti diyemem ama hafifledi
hamilesavi seydaakbahar aa ben doktora söylemeyi hep unutuyordum. Birdaha ki gidişimiz bayramdan sonra. Sorun olmaz herhalde değil mi
hamilesavi canmanayvesuyu yaaa benim sağımın sonu yok ki bu hiperlaktasyon çok zor birşey. Bir saat bile sağım yapsam o Tazyik gitmiyor
esrnr Benim bebiş de öyleydi yaklaşık 3. ayına kadar sonra zamanla azalıyor anne sütü alıyordu doktora danıştığımda da gayet normal olduğunu söylemişti