piyanistbanabirak SooMin Xiaomi son seri öneririm bayadır araştırıyordum bende alacağım Şuan elimde s21f var 2 yıl oldu alalı eşimde s24 vardı ama çok şarj gidiyor yani o konuda kötü diyebilirim diğer türlü gerçekten güzel bir telefon
symstf piyanistbanabirak şarjının kötü gitmesinin sebebi o ekranı kaldıracak işlemcinin olmaması. Samsungun en kötü yanı exynos işlemcileri malesef. Eşimde de aynı telefon var ve aşırı ısınıyor su gibi şarj gidiyor.
symstf piyanistbanabirak poco kullanmıştım daha xiaomiden ayrılmadan önce mesela hiç memnun kalmamıştım. Androidlerde şuan samsung daha iyi ama appledan şaşmamak lazım yaa :)
Deletedmom2987 SooMin bende s21 var babamda yeni s25 aldı samsungda “s” serisi iyi a olanlara bulaşma sakın