SooMin 1arasss maalesef basıma gelmeden bende bilmiyordum beni çaldı sandı korumaya aldı otomatik kilit attı mail ile bilgi veriyorlar 3 martta acabiliriz diyor :(
[silindi] SooMin samsung s24 ulta kullaniyorum cok memnunum 😘 android alacaksan samsungdan baskasi yalan
1arasss SooMin yaa benimkide uğraşıyor da 5 dk felan kitleniyor ona bile dayanamıyorum 😂 bide arka camı tuz etti resmen 🥹
SooMin 1arasss aman dikkat edin benim ki büyük kısa süreli telefon vermeye baslamıstım 10 dak dayanamadı demekki kurcaladı diyorum:D
SooMin symstf kamerası iyi olsun hızıda video rahat izleyebileyim önceliğim bunlar ama cok buyuk istemiyorum
symstf SooMin ekran ve kamerası iyi ve bunları taşıyabilecek işlemcisi de var. Size tavsiyem s25 ultra veya s26 ultra. İmkanınız varsa yeni seri almanızı öneririm. Bir de işlemcisi Snapdragon olan modelleri tercih ederseniz uzun bir süre sıkıntısız kullanırsınız. Ve alacağınız telefonun çıkış yılı 2 seneyi geçmezse çok daha iyi olur.
UrbanMom SooMin Orta segment iyi olsun derseniz ben samsung galaxy a55 kullanıyorum simdi a56 modeli var ona bakin isterseniz ben memnunum 2 sene oldu bir kere sorun yaşatmadı bana. Kardesimde s serisi var ama aramizda uçurum bir fark gormedim.
UrbanMom SooMin eğer amiral gemi olsun son model olsun derseniz s serisi ama cok abartmaya gerek yok ama yine de iyi olsun derseniz a serisi, cok takıntı yoksa s serisinden cok fark hissetmezsiniz xioami icinde iyi diyorlar ama hic kullanmadim