istanbul12 bymiraymom 4 aylıkken sütüm kesildiği için hipp mama vermeye başladım gayet de doyurdu benim bebeğimi Kız kardeşim de o mamayla büyüdüğü için annem direkt onu al demişti hem organik hem sindirimi kolay diye çok da memnunum açıkçası ben