bymiraymom Merhaba Hipp Organik mama kullanıyoruz ama bebeğim saat başı uyanıp duruyor zor uyuyor sürekli aranmaya devam ediyor mamadan sonra da acaba Hipp mama doyurmuyor olabilir mi?
gizematadeniz bymiraymom bunu cok duydum. Bebegim kucukken mama vermiyordum su an 18 aylik hipp veriyorum ama hic erken acıkma gibi bisey hissetmedim. Tabi yemek de yedigi icin anlayamamis olabilirim bilmiyorum ama gece uyanmaz
drykrbn bymiraymom her mamanın bir hedefi vardır kimi sindirimi destekler kimi gelişimi hipp de sindirim dostu kolay sindirildiği için de çabuk acıkmış oluyor biz de 2 aydır kullanıyoruz 4 aylık bebeğim 3 saate acıkıyor aptamildeyken 4 saat oluyodu üstelik o zaman 2 aylıktı daha az besleniyordu ama hipp iyi bence çünkü aptamilde 2 defa bozuk mama geldi ölü balık kokuyodu leş gibi
bymiraymom ciceksincicek sanırım tok tutmuyor tam çözemedik ama hem mama hem anne sütü olarak gidiyoruz sağıp sütümü aynı miktarda verdiğimde doyuyor gibi
oylesinebiri__ bymiraymom küçük henüz sadece mamayla mi besleniyor hippin doyurucu olmadığı söyleniyor
bymiraymom oylesinebiri__ anne sütü de içiyor sağıp veriyorum meme tutmuyor sütüm de emmediği için çok çıkmıyor mama ile destekliyoruz ama doymuyor resmen uyanıp duruyor uyursa en fazla 1 saat
bymiraymom gizematadeniz belki de bebekten bebeğe değişiyor ben merak ettim benim gibi yaşayan var mı çözemiyorum çünkü şuan 🥹
naciyesenaserkan Bebeginiz cok kucuk ac olmayabilir sadece o hissi istiyo olabilir bende hipp kullaniyorum anne sutu gibi biraz daha kolay sindiriliyor gaz olayi da o yuzden cok olmuyor eger baska mama alirsa degistirin ama kilo alili iyiyse hipp guzel bi mama
ozlm1234 Maşallah Allah bağışlasın😻 Hipp mama anne sütü mantığıyla kolay sindirildigi için acıkması çok normal. Fakat her aranma açlık anlamına gelmiyor yenidoğan dönemi olduğu için temas istiyor da olabilir emzik kullanmıyorsanız emzik deneyebilirsiniz.
gizemtemel bymiraymom evet hipp mama malesef bizdede pek etki yapmadi yani surekli arandi surekli agladi mama istedi yani hissettim emzirdim ama sutum cok azdı zaten 1 aydirda malesef yok bblc gold gectim ve cok sukur 3-4 saatte bir beslenmeye basladi bebegim 2 ay 12 gunluk sizin bebekde kucuk bence cok gecikmeden mama degisin 1-2 hafta alisma suresi vs cekersiniz ama ac kalmasindan iyidir
seval868_ bymiraymom bende ilk Hipp ile başladım hem doymadı hem gaz ve kusma yaptı bebeğime sonra bebelac golda geçtim kilo alımı, doyması çok iyi oldu. Her bebeğe her mama yaramıyor tabiki eğer değiştireceksen denemeni tavsiye ederim
faveylaa bymiraymom çoğu kişi tok tutmuyot demiş ama ben 3er saat arayla veriyorum gece de hiç acıkmıyor bize baya yaradı ben smadan geçtim keşke en başta geçseydim diyorum bebekten bebeğe değişiyor maalesef
edasekerrr bymiraymom bende aynı şeyi düşünmeye başladım 4 aylık bebeğim hala 3 saatte bir uyanıyor gündüz 2 saat olmadan acıkıyor yeni mamaya geçtiniz mi?