alyazlhaygtt ben bugün çıktım mağazalar berbat gerçekten hiç güzel bir şey yok zaradan etek gömlek aldım kızıma lcwdan kot tulum tshırt ve kürklü yelek aldım birde külotlu çorap ve eşortman takımı aldım ama saatlerce bakındım bi kaç internetten beğendiklerim var onlara da bakacağım sen bulabildin mi 😭