didoece ya Çekmeköydeki kampüs daha yüksek ama daha kurallı. Esneme saat yok. Okul giriş çıkış belli. Ve lise de dahil içinde olduğu için şuanlık burda kalsın dedik. Çünkü konuşamıyor tam bir şey olsa ifade edemeyebilir o yüzden çok önemli görmüyoruz şuanlık fiyatı. Seneye için eylülde başlayacak ama 340 a biz aralıkta kaydettirdik. İç öğrenci indirimi, yıl öncesi indirimi vs. 10 taksit yapmaları da cabası. Öyle düşünün şuan daha farklı bir fiyattır :D marttan sonra tüm okullar kayıt açıyor. Daha uyguna gelir bir görüşün isterseniz çoğuyla. Görüşme ayarlayınca sınıfa katıyorlar zaten siz görüşürken. Benimki çıkmak istemiyordu🤣
Ama gerçekten çok uyguna geldi. Seneye normal fiyata kaydettirmek istesem girne yerine aleve verirdim. Arada 100 bin civarı oynardı yüksek ihtimalle o durumda.