Defne10 evet çok haklısınız tartışmaya girmeye gerek yok lakin ilk defa tartıştım, yazılan son cümleler beynimden vurulmuşa döndürdü, bir anneden bir hemcinsimden bunları duymak gerçekten çok kötü. Uyku eğitimi vermiş birisi olduğunu da sizlerden duydum. Boşuna tartışmışım, çünkü uyku eğitimi vermiş birisinin beni yada benim gibi düşünenleri anlayabileceği konusunda endişeliyim ne yazıkki. Kalp koymam bile rahatsız etmiş, enteresan.