Bizimki de 45 dakika uyurdu 46.dakikayı hiç bir zaman görmedik. 3-4-5 aylıkken uzatabiliyordum uykusunu 1buçuk 2 saate, 45.dakikada uyandığında pışpışlayarak uzuyordu uykuları (gündüz uykuları) ama ne zaman algıları açıldı çevresine duyarlı olmaya başladı o zamandan beri de gündüz de gece de birlikte uyuyoruz. Aralıksız uyanmadan gündüz 2-2 buçuk saat, gece de uyanmadan 4-5 saat uyuyor, 20:00de yatıyor,00;30da ve 4:30 gibi uyanıyor bazen 6:30, emip tekrar uyuyor sabah 8 iştima başlıyor 🥰💙