AbEsMu130125 allahım yardım etsin burnunu dizenli aç aman burnunu düzenli aç ve düzgün aç !
Sırt Yatarken falan sakın
Doktordan öğren doğrusunu yüzü yere mi bakacak nasıl olcaksa
Yorumunu yeni okudum.
Burun açmayı bilmeyen anneler yada çekinenler için kuvöz iyi aslında rahatca nefes alarak uyumuştur yavrucağın cok mutlu oldum allahım sen koru yavrularımızı
Nden hasta oldu diye parçalama kendini benim kızım doğduğundan beri 10 defa grip oldu belki.
İlk gribi 4. Ay olmuştu sonra 6. Aya kdr 3 defa oldu gibi.
Corona da oldu bebeğiöm.
Böyle şeylerde 1 saatte bir burun açtım ben serumla açıyorm baktım hırıltı ööksdürk geçmyor birde aspire ile cekiyorum bak en önemli si burun bunu unutmayın o burun açık olacak bebekte grip dedimmi burun.
Allah sana kavuştursun