AbEsMu130125 merhabalar çok geçmiş olsun 🙏🏻pazartesi çıkacak Allah’ın izniyle yatışının 8.günü çıkmış olucak.Durumu gayet iyi ilacı vs azalttığını söylemişti doktor 2. Yada3.günde.Sadece günde bi kere 11de 1 saat görebiliyoruz emziriyorum onun haricinde sabah akşam süt sağıp götürüyorum.Nefesi düzelmiş hırıltısı kalmamış sadece arada nadir öksürme var onunda zamanla geçeceğini düşünüyorum