18yavuzselim25alparslan seyma0661 pasta olucaksa bence gerek yok ekstra tatlıya zaten çok fazla yenmiyor ramazanda
beybitolat seyma0661 geçen eşimin arkadaşı geldi bende püre üstüne tavuk sote yaptım fırına ayıp üstüne kaşar ekledim. Çok basit ve lezzetli oluyor
seyma0661 beybitolat evet çok güzel tarif de hep öyle şeyler yaptım onlara bu sefer tepsi kebabını seçtim 😍
accountant seyma0661 pideli köfte olabilir pasta olacaksa tatlı yapma onun yerine çayın yanına kurabiye yapabilirsin
talhamamy seyma0661 bence gerek yok yemek sonrası pasta varmış zaten ramazan ağır gelebilir kuruyrmiş olabilir yanında
16momm arisoo evet güzel oluyor biz seviyoruz hem basit de değil püre köfte sos derken 3 aşamalı misafire gider
arisoo 16momm evet basit değil köfte yap kızart sosu patates püresi derken bende iftarda yapıcam pazar günü inşallah güzel olur risk alıcam hiç yapmadım