seyma0661 Kızlar eşimin arkadaşı gelecek ana yemek ne yapsam bilemedim hepsinden sıkıldım. Hem uğraştırmasın hem lezzetli olsun istiyorum 😂kıymalı ve patlıcansız ne yapabilirim? Bir de kızımın doğum gününü kutlayacaklar pasta alacak, ben ekstra tatlı yapsam mı yine? 4 kişi olcaz
18yavuzselim25alparslan seyma0661 beyti kebap ve yanına bulgur pilavı, tepsi kebabı, arap tava, izmir köfte kıymalı dediğin için aklıma bunlar geldi😄
16momm seyma0661 patates püreli köfte yapabilirsin güveç kabında üstüne kaşar salçalı sos ezogelşn çorba pirinç pilavı salata turşu ortaya mor lahanadan tarator
talhamamy seyma0661 kıymalı olmasın demiş🤣 Tavuk sote ve patates püresi yapabilirsin veya fırında kanat olabilir tavuk şiş okabilir
seyma0661 Tatlı konusuna ne diyorsunuz gerek var mı ? 18yavuzselim25alparslan [silindi] 16momm talhamamy
seyma0661 [silindi] bu tepsi kebabını bir gece önceden dizip iftara yakın pişirsem bişey olur mu acabaaa
[silindi] seyma0661 olur hatta dinlenir daha lezzetli olur. Direkt tepsiye basacaksın malzemeyi zaten
kums seyma0661 bence kek yap dicem ama iftardan sonra pasta çay falan bayar kek olursa fazla gelebilir 😆 ama ben yerdim haja
18yavuzselim25alparslan seyma0661 pasta olucaksa bence gerek yok ekstra tatlıya zaten çok fazla yenmiyor ramazanda
talhamamy seyma0661 bence gerek yok yemek sonrası pasta varmış zaten ramazan ağır gelebilir kuruyrmiş olabilir yanında
yrnyrn061 seyma0661 tavuk şiş, tavuk sote, fırında et sote(güveçte) , tavuk soteyi kasede yufkaya koyuyorlar üstüne beşamel sos , beyti kebabı, orman kebabı