cokbilmismom mombabe etkileşim etkileşim etkileşim işleri güçleri para. Erken konuşanlar var yok değil benim olgumdan 4 ay küçük arkadaşımın kızı var konuşuyor baya 🙈🙈
Sermec27 mombabe 20 aylık sadece 3 tane kelimesi var ve doktor normal dedi yani her çocuk hemen erkenden konuşmayabilir hemen ikili cümlelere geçmeyebilir dedi Ben de ayına göre çok güzel kelime sayısı
cokbilmismom mbabygirlm siz ogreteceksiniz kitaplardan bende tv açmıyorum çoğu hayvani bilir sesini çıkartır
mbabygirlm cokbilmismom kediyi biliyor köpeği biliyor anne baba dede mama meme kelime bunlar. Tak diyorum takıyor ver,gel,git hepsini biliyor ama 14 aylık kızım 4 aya kadar cümleye geçer mi acaba
mombabe mbabygirlm ben ekranı tamamen kestim çok zorluk çıkardı. Benim kızımda 3 tane falan hayvan sesi çıkarır çok değil. Konuşturan kartlar var oradan sürekli taklit ederim. Kitaplardan hayvanları bulup gösteririm. Ekrandan da öğrenen çok bebek varmış ama benim kızımı çok köy etkiledi ekran
sessi mombabe bende çoğu şeyi çok takıyordum ama emin olun normal ilerliyordur çevremde çoğu çocuk 1.5-2,5 yaş aralığı hepsi o kadar farklı ki ama çoğu arkadsşı hala konuşamıyor oğlumun çok çok iyi konuşanda var tabi ama genel çerçeve bu şekilde ilerliyor
nadidelifora mombabe işte yavaş yavaş öğrenecek annesi. Siz üç kelime seçin mesela bu hafta. Abi,ver,gel gibi. Bir hafta boyunca bu üç kelime ile çalışın. Oyunlara dahil edin bu kelimeleri. Her söylediğiniz de vurgulama yapın. Zamanla olacaktır bunlar ❤️
nadidelifora mombabe tabiki ne kadar çok kelime bilirse birleştirmeye o kadar hızlı ve çabuk adapte olur. Bu yüzden dkt kelime sayısını önemsiyor 🌸
beyazzkuguu mombabe 22 aylık daha yeni ikili cümle kuruyor o da o kadar basit ki anne gel,baba burda,anne mama