mombabe bizzat 18. Ayında doktora sorduğum soruydu bana asla böyle bir beklenti olamaz 2 yaşından sonra hatta 2,5 yaşına kadar normal dedi bende hep karşıma böyle videolar çıkıyor dedim dil terapisti de pra kazanacak hocam demişti benim oğlumun kelimesi çok çok iyiydi ama ikili cümle nadirdi baba gel derdi durup durup derdi 19-20. Aydan sonra o kadar çok hızlandı ki dil gelişimi 27 aylık şu an susturamıyoruz her şeyi anlatır konuşur çok şükür 🙏🏻