onurmooms
Bende öğretmenim , bebeğim 6 aylıkken başladım çalışmaya maddi sebeplerden dolayı , şu an 7,5 aylık gece uykusuzluğuna artık bir süre sonra alışıyorsun , başlarda zor geldi evet ama sonra ev iş bebek rutine binmeye başladı. Annem bakıyo , sabah bırakıyorum 3te çıkınca gidip alıyorum , çalışmak iyi geliyor bana , sizede iyi geleceğini umuyorum , bence erken değil ama siz bilirsiniz tabii 🌸