Merhabalar tecrübeye ve fikre ihtiyacım var. Oğlum mart sonunda 16 aylık olacak. Öğretmenim. Yaza kadar maddi ,manevi ve bazi özel sebeplerdeb dolayı çalışmayı düşünüyordum. Ancak bebeğim çok hareketli biraz zor bir bebek. Ücretsiz izindeyim ve yaşadığımız yerde pek kimsemiz yok. Çok yıprandım mutsuzum. çok seviyorum ama bazen zorlandigim yerlerde ağlama krizlerine vs girmeye başladım. Annemler başka bir yerdeler uzaktalar. Annem diyor ki bayramdan sonra çalışmaya başla kafan dağılsın seve seve bakarım diyor zaten yaza üç ay kaldı. Bir tarafım imkan varken çalış diyor diğer tarafım seneye eylül ayında 21 aylık olacak ve bakıcı ve kreş konusu yine zorlayabilir. Annenin gelme şansını eylül ayından itibaren kullan diyor. Annenleri zorlama diyor sonuçta onlar baksın diye doğurmadım. Mesaiye gelince 9-3 arası çalışıyorum 6 saat. Bebeğim bana biraz yapışık bir bebek yalnız kalınca ama kalabalık ortamda sosyal mutlu. Yani annemleri Yadırgayacağını düşünmüyorum. Çok mu erken başlamak için çalışmaya pişman olur muyum mesai cok değil aslında ama gece uykusuzlugu falan da var. Zor mu olur çalışmak :( tecrübeli olan var mı? Kusura bakmayın aklım o kadar allak bullak ki. Karışık anlatmış olabilirim.