Retzja simseklivekalpli Yan etki yaşamadım, reglim normal döngüsünde seyrediyor, ağrı yapmıyor, ilk 1 ay kolda hissediliyor fakat sonrasında bir şey hissedilmiyor. Ağır taşımayla ilgili bir sorunum da olmadı.