3 yılım haftaya doluyor çıkarttırıcam
Hala korunmuyoruz doktorum sıkıntı olmaz gününe kadar payı var dedi
3 yıl boyunca çok rahattım
Çevremdekiler patır patır yanlışlıkla hamile kalırken benim kafam rahattı 🤣
6 ay regl düzensizliği oluyor sorun değildi benim için