Merhaba söylenmiş ama ben iki yıldır öksürüğü zeytinyağı sarımsak ile atlatıyorum mutlaka faydasını görürsünüz 3 diş sarımsağı iyice havanda ezin zeytinyağının içine koyun bir fincan ideal, 3 4 saat dolapta bekletin gece ayak altına sarımsak gelmeyecek şekilde pamukla yağı sürün hemen çorap giydirin bolca sürün bir saat olmadan etki edecektir inşallah çok geçmiş olsun