Kızlar merhaba.. oğlum cumartesi sabahtan bı öksürmeye başladı bende gecikmemek için hemen doktora götürdüm ciğerlerine inmesin diye bu arada ben Urfa’da yaşıyorum şuan Bursadayim burda özel hayat hastanesine götürdüm.. doktora dedim ki bir buçuk yıldır hastalandığında ben augmentin kullandım onu verin ona rağmen gitmiş anlaşmalı olduğu antibiyotigi vermiş klomaks mıdır nedir öyle bişey.. üç gün geçti bir gram ilerleme yok geri götürdüm iki doktorda ciğerlere inmemiş öldürmesi iyi falan diyolar ama çocuk acı cekiyo resmen burun akıntısı balgam hiç biri geçmedi öksürük daha çok şiddetlendi.. bugün beşinci gün ve bebeğim resmen iki torba ilaç var eljmizde doktorlar sagolsun dayadı ama hiç bir etkisi yok..
Bugün artık evde biseyler yapayım dedim.. hırıltılı öksürük oldu artık sizin bebekleriniz için öksürüğe bı çareniz varmı hemen kesiyo iyi geliyo dediğiniz her fikre açığım yeterki çocuğumu böyle gormeyim cidden oruç oruç o kadar kötü olutorum ki.. ne uyuyabiliyo öksürükten ne başka bişey :((