gizematadeniz gunestuggce arkadasimda lara var. Surusu asiri zor. Acaba onunki mi bozuk sizinki de oyle mi?
gunestuggce gizematadeniz mahalle, çarşı için evet biraz zor, avmlerde daha rahat. Zaten kabin boylar genelde böyle. Eğer bozuk yollu bi yerse çarşı pazar için traveller büyük tekerli daha iyi oluyormuş
gizematadeniz gunestuggce bende de kabin var asiri rahat gidiyor laranin yaninda. Lara ittir kaktir gitmiyo resmen ya
gunestuggce gizematadeniz herkesin tercihi farklı tabi ben memnunum, yaşadığımız ve gittiğimiz yerlere uygun, tek eksi yönü çift yön olmaması benim için
deniz42mrs beys42 merhaba rotativo gibi birşeydi ismi ama kuzenim almak için 1 aydır bekliyor sanırım stok sıkıntısı var
beys42 deniz42mrs Aa evet doğru. Bende aylardır bakıyorum ama stok yok. Artık almak istiyorum daha fazla bekleyemem sanırım. Firenze modeli hoşuma gitti sanırım onu alacağım.