Rabiiul maxi cosi leona bakabilirsiniz, ben lara almıştım memnunum ama tek yönlü, tek dezavantajı bu 6,5 kg sanırım. Bebek kucağımdayken açabiliyorum. Sırf çift yönlü olsun diye ebebek indirimlerinden 1 araba alsam dedim ama hiçbiri kendi arabam gibi hoşuma gitmedi😂