Benim ilk oğlum da lokal oldu ama anestezi görmedi ameliyathaneye de girmedi pipiden iğne yaptılar ve sünnetini yaptılar şaşırdım doğrusu . Muhtemelen anestezi almış bebeğiniz çünkü lokal de 3 den sonra beslemeyin falan denmez genel anestezi alacak olunca böyle deniyor çok geçmiş olsun damatlığını da görün inşallah