apkapk sabah 8de hastanede olun dediler, gittik biraz da beklettiler kapıda alınmasını bekledik baya. Tek sıkıntı gece 3e kadar yanlış hatırlamıyorsam emzirin demişlerdi, sonra besleme yapmayın demişlerdi. Kapıda bekleme süresiyle açlığı artmıştı, ondan huzursuz olmuştu. Ameliyata aldıklarında fazla sürmedi getirdiler sonra hemen.