26merve26 nisakb ben iki kere kullanmak zorunda kaldım emzirirken 😢 birinde adetime 2 gün vardı bişey olmadı ama ağır bi adet geçirdim ikinci maalesef yumurtlama dönemine denk geldi gebe kaldım ama düşük oldu. Inşallah korur 🙏🏻
nisakb 26merve26 benimde yumurtlamadan bir gün sonrasına denk geldi adetime 10 gün gözüküyor bakalım adet olursam direk spiral taktıracağım bana da ders oldu 😭
E3107 nisakb merhaba benimde adetim18 martta bitmişti ilacı 22 martta içtim Br hafta oldu ama bu gün yine adet oldum diyebilirim kanamam geldi yani normal mi bu sizin başınıza geldimi acaba
E3107 nisakb ata kanama dediğiniz adet gibi uzun sürdü mu benim o şekilde oldu. Merak ettiğim şey şu bu tarihi baz alarak herhalde bi sonraki adet tarihini hesaplıyor herhalde