nisakb Kızlar dün ufak bir kazadan sonra mecburen bu hapı aldım emziriyorum diye eczane bunu verdi. Hamile kalma ihtimalim var mı hemen 1 saat sonra içtim 😭😭😭
miramomss nisakb Bende doğumdan 3 ay sonra yaşadım bu durumu ve bu hapı kullandım 24 saat sonra kullanabildim hatta, ama bir sıkıntı yaşamadım emzirenler için bu hapı öneriyorlar zaten çok etkili olduğunu duymuştum
BARTUMOM nisakb benimde 10 gün vardı sonra regl olmadım gidip tahlil verdim beta 12 çıktı yeni döllenmeydi inşallah sizin işe yarar gönlünüze göre versin
nisakb Divayorgunxx yumurtlama günümden bir gün sonra oldu biraz kritik ilk hamileliğimde çok hızlı gelişti o yüzden korktum 😭
nisakb miramomss yaa inşallah öyledir oğlum daha 20 aylık ikinci bir çocuk için hazır hissetmiyorum çok zorlandım desteksiz büyüttüğüm için
kbrnrgltkn Gebe okulunda bu hapların insan ömründe 2 kereden fazla kullanmaması gerektiği çok ciddi hormon baskılayıcı olduğu söylenmişti
nisakb kbrnrgltkn benim 2 oldu birde 4 sene önce ilk evlendiğim zaman başıma gelmişti tabi o zaman çocuk yok emzirme yok Ella içmiştim
defnekusum_ nisakb Ben 20. Saatte almıştım 2 ay önce düşünün yani o aldar saat geçti bir şey olmadı korudu