dogakusumx dün gece sallamadan uyuttum. Ağladı etti ama en son uyudu. Tabi saatler sonra ya çok yoruldu diye ya da sallamak bütün uyanma sebebiymiş diye çocuk gece çok az uyandı. 2 kere uyandı emzik verdim yattı bir kerede emzirdim yattı. Normalde 6,7 defa uyanıyırdu