dogakusumx her bebek farklıdır belki bir hafta sürer bu durumunuz, ama şuan çok hızlı öğrenme dönemindeler bence o yüzden zorlanıyorlar. Algılar daha açık, çevrenin daha farkındalar. Ben desteksiz uyutamıyorum, onu da okumuştum, her uyku döngüsünde desteğe ihtiyaçları oluyormuş. Sizin ve kendim için tek duam gecelerin düzelmesi, şahsen uyu uyan saat başı zombiye döndüm😂