aybiduranne adenveben bazıları oranın kumaşları güzel değil diyorlar o yüzden ikilemde kaldım ya bir de iadesi falan var mı acaba
adenveben aybiduranne ben seviyorum genelde güzel oluyor sadece bi pantolon aldım o tüylenmişti ama fiyatı da çok ucuzdu bağırıyordu resmen ben kötü olurum diye ama başka sıkıntı yaşamadım hiç. Evet iadesi var
Prensescilek aybiduranne ben oğluşuma aldım ☺️❤️ B&G storeden . Ama kızıma henüz almadım ona da bakıyorum . Henüz çok güzel şeyler gelmemiş gibi .
aybiduranne Bu arada hanımlar bende bir sayfa buldum ardiltasarimatolyesi bakabilirsiniz instagramdan hem uygun hem güzel bana da komşum önerdi oradan alıyormuş