sadbut dediğiniz doğru çoğu 1 yaştan önce hatta ilk 1 ayda kapanıyor her bebekte anne karnında 3 delik oluyor ikisi doğumdan önce bir tanesi doğumdan sonra 1 hafta içinde kapanıyor sezaryen doğumlarda bebek doğduğunu anlamadığı için daha geç kapanıyor ve 2 yada 3 delikle doğmuş oluyor buna fizyolojik yenidoğan üfürümü deniyor çoğu aile bunu fark etmeden bebeğin delikleri kapanmış oluyor ama işte bazı bebişlerde bu delikler kapanmıyor yada bizde olduğu gibi temiz kanla kirli kan bir birine karışıyor o yüzden bazen beklemek sıkıntı olabilir ama dedikleriniz büyük ölçüde doğru 😊