Poncikkkk sezeryan ile dogan cogu cocukta oldugunu duymustum benim dogumumda nobetci olan cocuk doktoru bana bi birey dünyaya getirdin sıfırdan, şansınız varsa mutlaka kardiyoloji gorusn demişti onlem amacli gitmistik bizde sans esrri 2 delik görülmüştü suanda kapandı 1 yaşta gel kontrol dedi hic ara ara götürmedik çoğu bebekte olup en gec 1 bucuk yasına kadar gectiğini biliyorum mama içerken terleme dısında bi şeyi yoktu 20 günlükken farkedildi 7 aylıkken kapanmıştı, sonucu cocuk doktoru olan müşterime götürdüm baksın diye bakmadan bişey olmaz bundan ya sonra yine getir diyince icim rahatlsmıstı, sehir hastanesi vs gidip kardiyolojiye yonlendirme isteyebilirsiniz hangi hastaneye götürdünüz bilmiyorum ama özele goturucekseniz bi 6. Aylık olsun en azındn