Bende hamileyken 19. Haftada fark edildi. Erkek bebek olunca sorun olmayabilir dendi. Doğduğunda çişini yapınca düzelebilir büyük ihtimalle dedi doktorumuz. Birkaç doktor da dolaştım. Konya Selçuk Üniversitesi hastanesinde detaylı çektirdim. Akşehir devlet hastanesinde göründüm. Tekrar akşehirde özel hastanede baktırdım. Bir de takipli olduğum bingölde doktorum baktı. Hepsi de geçebilir dedi korkutmadı. 7 ve 8 mm ken fark edildi takip önerildi. Doğumdan bir önce 11 mm ve 12 mm ölçüldü. Doğduktan 4 gün sonra ultrasona gittik ve 19 mm 12mm çıktı. Daha büyük bir hastaneye gidin dediler ve acil gidin büyük dediler. Elazığ üniversite hastanesine gittik çocuk cerrahına gittik o bizi nefrolojiye yönlendirdi. İdrar kan verdik ve ultrason çektik 20 ye 10 ölçüldü bu sefer. İlaçlı tomografi çekildi. Puv teşhisi koydular. Aynı zamanda oğlum doğduğundan beri damla damla çiş yapıyordu hiç fışkırtmadı. Doktor bizi baya korkuttu. Hemen operasyon yapmalıyız dedi. Yapmama gibi bir seçeneğiniz yok 1 aya kadar böbrekler iflas eder böbrek hastası olur dedi. Kamerayla pipisinden giriliecek o zarı kesecez dediler. 1 hafta sonda kalacak böbrekler rahatlasın operasyona kadar dediler ama 3 kere denendi ve kimse takamadı sondayı oğlum mahvoldu ağlamaktan kanaması oldu. En son başında 7 tane doktor vardı. Yapamayınca neyse çişini yapabiliyor diyip eve yolladılar boşuna eziyet çekildi yani. 25 günlükken operasyon oldu. O buz gibi ameliyathane önünde ne çektim bir ben bilirim. Birde 8-9 saat aç kaldı yavrum. Anestezi aldı. Çok zor süreçti. Sonuç olarak puv falan değilmiş darlık varmış onu genişletmişler birde sonda takmışlar 3 gün durdu ama çok zor bir 3 gündü. Daha sonra takip ettik ama çişini hala damla damla yapıyordu. Bizde hemen sünnet edelim dedik 35 günlükken sünnet yaptırdık. Ertesi gün halıma perdeme gelecek kadar fışkırtarak rahatça çişini yaptı. 2 aylıkken tekrar ultrason çektik. 9 mm 19mm çıktı. Sanırım hemen düşen birşey değil. Arabamız olmadığı için Elazığ’a gidemedik kontrole. Ama bu aralar tekrar bi ultrason çektireceğiz. 3,5 aylık şu an oğlum. İnşallah birazda olsa azalma vardır. Size de Allah şifa versin. 🤲🏻