birkupalatte aysss001 Bence yemekten sonra çay yanında yenilenler kilo aldırıyor. Kuruyemiş, cevizli sucuk, tatlılar filan… Benimki evlendiğimizde 69 kilo idi. Adam yaza memleketine giderken +20 kg almıştı. 6.senemize girdik 97 kg şuan 😂
twinmom5450 aysss001 ne tuhaf düşünceniz var o nedemek ya o ona nasıl bakmış inşaların işi yok bunu mu konuşuyorlar sanıyorsunuz kendinize bi meşgale bulun bence
bianneo aysss001 ay yorum yapmıştım ciddili sildim bunu okuduktan sonra sildim bu nasıl kafa yapısıdır 😒
BeyzanurrK aysss001 benim eşim bir oturuşta bir ekmeği kendi yiyor ama alamıyor ben çok uğraştım olmuyor o yüzden hiç uğraşma metabolizmaları hızlı 😅 o yüzden ben kilo vermeye karar verdim sende öyle yap😅