yrnn01 biz burası küçük biyer oldugu için uyutmadılar hatta emare sıra vermek istemediler uyutmaya olmadığı için olmaz dediler biz başka yere gidemediğimiz için ısrar ettik uyku saatine denk getirdim çekildi çok kıpırdamadı tam emar bittiği sıra uyandı