momikaa yrnn01 hayır çok küçük olduğu için kaldıramayabilir demişti doktorumuz usg yeterli olmuştu bende yaptırmazdım emarı size usg yapıldı mı yoksa direk emar mı dendi
Faize55_taner momikaa narkozlu emar mıydı sizin bizde emare çektirdik ama narkoz falan olmadı verilmedi
Faize55_taner yrnn01 ilerleme varmış sanırım takip edicez dedii bizi burdakilerden doktorlar pek birşey demiyor ama mecbur götürüyüm Balıkesir edremit teyim pek bilgi vermiyor burdaki dokdorlar
yrnn01 Faize55_taner Hım anladım acaba bu durumlar usg de de kesin çıkar mı sorun olup olmadığı yoksa direk MR mı net sonuç verir
yrnn01 Faize55_taner anladım peki size bir şey danışmak istiyorum oğlum 8.5 aylık oturuyor desteksiz ama beli tam dik durmuyor otururken ve ayakları havaya kaldırıyor bunun o delikle alakası olabilir mi
Faize55_taner yrnn01 sizi yanlış yönlendirmek istemem onun için birşey diyecmicem benim oğlumda da kızım da da hafif yürüyüşünde sıkıntı var
yrnn01 Faize55_taner size şunu sormak istedim kızınızda ilerleme varmış ya tedavi vs olur demedi mi doktor
Faize55_taner yrnn01 Allah korusun gerek görünürse amilayat mış inşallah öğle birşeyw gerek kalmaz bi sıktı çıkmaz inşallah
aynyx Kızımda vardı doğduğu an bakıldı. 1 ay bakıldı 6 ay bakıldı en son yürümeye başlayınca bakıldı ve sorun olmadı. Eğer içinden sıvı gelmezse pek sorun olmaz demişlerdi ama kontrolü aksatmamak lazım
yrnn01 Faize55_taner inşallah Allah korusun ya bende MR çektirmek istiyorum ama korkuyorum 1 saate yakın kalacakmış ve anestezi ile olacak çok endişeliyim bu konuda