pimpiriklianne43 alpismom34 bak ben naptim sürekli destek koymadan oturttum ama birazcık arkasına hep yastık koydum kendini arkaya iterse başı yere gelmesin diye ve hep yanından kalkıp başka şeylerle oyalandim çünkü ben yanında iken bana bakıp kendini arkaya atıyordu doktor bile biraz sana inat yapıyor dedi ben bakmazken desteksiz oturuyordu
mehtap7506 pimpiriklianne43 ben şuan bildiğimi unuttum. Takip ettiğim Dr lar ek gıdaya başlatmak için düzgün oturabilmesi gerektiğini söylüyorlardı. E ek gıdaya 6 da baslanabildigine göre oturuyor da olabilmeleri gerekir zaten. Benim ilk bebeğim bildiğimi şaşırmış durumadyim şuanda😃
Gul-42 kubraa0606 oğlumda oturuyormus eskı resımlere baktımda 😀5.5 aylıkkende donmüştü sırt üstünden yüz üstüne yanı
snemsenaltun Merhabalar peki kendiliğinden yatış pozisyonundan oturur pozisyona ne zaman geçti bebekleriniz, sizin yardımınız olmadan kendi kendine