mombabe oğlum 20 aylık. Görümcem küçük plastik sandalyeden vermişti. Son 1-2 aydır sandalyesini her yere taşıyıp ona çıkıyor, mutfakta ben bi iş yapıyorsam bi o tarafa götürüp çıkıyor bi bu tarafa getirip çıkıyor 😂 biraz tehlikeli tabii ocak kullanırken vs uyarıyorum hep burası sıcak sakın yaklaşma falan diye çok şükür dinliyor. Öğrenme kulesi alsaydım koyduğum yerde kalacaktı sürekli sıkılıp indir çıkar diyecekti eminim. Ama sandalye olunca sıkıldığında iniyor geri çıkıyor falan takılıyor öyle