mombabe bizde 17 aylığız. Ben kullanırım sanmıştım ama çok kaba taşıması beni rahatsız etti. Birkaç kez denedik ama kızım çok hareketli 1 dk durmaz mı insan 😂 odada duruyor, dün eşime sökelim de kaldıralım dedim 😂 belki ilerleyen aylarda kullanırız bilmiyorum