giqu offf derdim buyuk:D ben bebegimi hicbi seye alistirmadim oncelikle. Kendisi seciyor nasil uyuyacagini. Dogdugunda kucAgimizda ayakta uyutuyorduk. Sonra gezinmeye basladik. Ben geceleri emzikle uyutuyodum. Bi ara gunduzleri poposunu pispislayarak uyuttum. Sonra onu da istemedi. Memede emerken uyumaya basladi yaklasik 3 aylikken. 3 bucuk aylikken meme reddi oldu, tum aliskanliklar cop oldu. Emzigi almiyor. Memeyi de almiyor. Uyku arkadaisni vermeye basladim mesela onu agzina goturup emiyor emzik gibi mayisiyor. Amaona da icim sinmiyo izin vermiyorum, kucakta ayakta uyuyo 4 aylik su an. Simdi kucakta oturarak’a alistirmaya calisiyorum