KendiEvimdeDeplasmandayim giqu 14aylık olacak. Beraber yatıyoruz o uyuyo sonra ben kalkıyorum. Ara ara uyanıp yanında olmadığımı görünce ağlıyo tekrar yatıyorum uyuyunca kalkıyorum 😂 8.aya kadar beşikte salladım sonra beşiğinde uyumak istemedi
goktugunannesi5 giqu 5 aylık kucağımda pış pışla uyuyor sonra yatağına koyuyorum.. Aöa bu aralar dişten galibe aşırı huzursuz yatağına koyunca uyanıyor yanımda yatmak istiyor
cilginhatun2 giqu 1 yas memede uyuyo harici zor 5 3 yas babalarıyla uyuyo odaya girince ilk sohbet oyun sonra uyuyuş
KendiEvimdeDeplasmandayim giqu yok hiç emmedi bizimki 😊 güzel ama bazen sürekli uyanıp çağırıyor o zorluyo ama sallasan da aynı gerçi uyanınca tekrar uğraştırıyor 😊
lenakor giqu 6 ay 25 günlük emziğini verip yatağa koyarım bende yanına uzanırım öyle uyur sonra ben yanından kalkarım kızımı da park yatağına koyarım
burcg giqu 5 aylık memede uyuyor bendeyse ,babasındaysa kucağında hafif sallanarak ama ben de memesiz asla uyumuyor geceleri de çok sık uyanıyor ve her seferinde emmek istiyor saatte 1 falan 🫠🥹
burcg giqu bizim de öyle uyumucaksa uyumuyor yaa oturtup kucağımda bekliyorum biraz sonra tekrar deniyorum gece özellikle çok zorlanıuorum