hunilimomy matmazelhan her ilacın yan etkisi var ama yan etki yapacağı anlamına gelmiyor sağlıkta kar zarar oranına bakılır bi iilac kullanılırken
matmazelhan hunilimomy evet haklısınız vurdurmasam bı sıkıntı olur mu dıye de düşünmeden yapamıyorum ne yalan söylım
hunilimomy matmazelhan emin olun ki ihtiyaç görülmese yazılmaz sağlık çalışanıyım bir sorun yaratacağını düşünsem kendi çocuğuma da Yaptırmazdim daha 20 günlüktü yaptirdigimda
Aklimideliricem Her ilacın yan etkisi olur ama dozunu ayarlamış zaten iyi bi ilaçtır gereksiz yere de yazılmamıştır kullanın gerek gördüyse
matmazelhan Aklimideliricem yani hayatımda ilk defa bı doktor çocuğa iğne yazdığını gördüğüm için insan kafasında soru işaretleri oluyor ıster ustemez maalesef o yüzden soruyorum 🥹
nurella17 matmazelhan evet çabuk toparlarsın diye bazen alerji gelişince de bu iğneyi kullanıyoruz ve bazen çocukta ağrı kesici ateş düşürücüler hemen yanıt vermeyebiliyor hastalık çok ilerdikçe o yüzden de kullanıyoruz
matmazelhan nurella17 çok şükür atesımız yok geçti balgamlı öksürük var şuan sadece sanırım brnoşları dolu olduğu için yazmış teşekkür ederim aydınlattığınız için ☺️