Merhaba kızlar dün oğlum 38.5 atesle hastaneye götürdük kulağında ve kanında Enfeksıyon çıktı boğazlarıda hafif şişmiş Antıbıyotık yazdı yanına bı kaç ilaç daha ve bana bu iğneyi verdi bugün saat 16.00 da vurdurmam gerekıyormuş daha önce bu iğneyi kullanan var mı çok tedirginim lütfen yardımcı olun 😭 